تلویزیون شیائومی MAX

xiaomi tvدر ضمن قاب آلیاژ آلومینیوم آنودایز شده و پایه تمام فلزی با رنگ متالیک تیره، سطح زیبایی شناسی صنایع صوتی و تصویری شیائومی را نشان می دهد. 32 گیگابایتی است که عملکرد روان را تضمین می کند و فضای ذخیرهسازی با ظرفیت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران میتوانند بدون نگرانی برنامه را دانلود کرده و عکسها و ویدیوهای با کیفیت بالا را ذخیره کنند. تلویزیون شیائومی MAX سایز 86 اینچ به یک رابط HDMI 2.1 مجهز شده است که از ورودی سیگنال 120 هرتزی با کیفیت 4K پشتیبانی می کند. برای کنسول های بازی، این به طور قابل توجهی تجربه بازی را بهبود می بخشد. در عین حال، مدل شیائومی MAX از FreeSync Premium پشتیبانی میکند که خوب دستگاههای نمایشگر 120 هرتزی را قادر میسازد تا به قابلیت هایی چون عدم وجود قطعی/سوسو زدن و تأخیر کم دست پیدا کنند. این محصول هوشمند همچنین می تواند به عنوان یک مرکز کنترل هوشمند در خانه کاربر استفاده شود.

  • ورودی های محدود با استاندارد های متوسط
  • کیفیت تصویر قابل قبول
  • خروجی صدای نوری (SPIDF)
  • تصاویر درخشان و با روشنایی عالی
  • کیفیت تصویر فورکی و فول اچ دی
  • Dolby Audio

xiaomi tvآخ آخ برند شیائومی..! بهترین برند چینی حاضر دنیا. برندی که با نام اپل ارزان قیمت هم شناخته میشود. این برند در اصل برای رقابت با مارکهای بزرگ چهان ازجمله اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی و غیره پا به عرصه تکنولوژی گذاشت. این برند با نام شائومی خوانده میشود و شیائومی نوشته میشود. Xiaomi یا نام اختصاری MI در عرض چند سال چنان پیشترفت کرد که چشم جهانیان را به خود خیره کرد. این برند نام آشنا چینی برخلا دیگر محصولات چینی، اصلا بُنجل و به درد نخور نیست. بلکه شما با خرید محصولات این برند سود زیادی در خردی به جیب زدهاید. بطور مثال شما بجای هزینه 5X برای خرید گوشی اپل یا سامسونگ میتوانید همان گوشی با مشخصات فنی مشخص را با قیمت X با برند Xiaomi خریداری نمایید. این شرکت ابتدا با تولید گوشی کار خود را آغاز نمود؛ ولی خیلی زود تمام قطعات گوشی خود را شخصیسازی کرد و همه رو خودش توسعه و تولید کرد. حال میتوان از این شرکت به عنوان یک غول فناوری جهان نام برد که بسیار شناخته شده است.

  سامسونگ یا شیائومی؛ دوئل موبایل‌های چینی و کره‌ای در ایران

تلویزیون شیاومی

همچنین مارک طراحی شده توسط شیائومی “Designed By Xiaomi” و “PRO” در قاب هک شده است. گوشه ها به صورت منحنی است و زیبایی آن را دوچندان می کند. ضخامت تلویزیون عدد باورنکردنی 6 میلیمتر است به گونه ای که از میزان نازکی آن متحیر می مانید. خلاصه اینکه تلویزیون Mi TV 5 PRO در حالت خاموش نیز چشم نواز است. Mi tV 5 PRO را می توان قدم بزرگ شیائومی در تولید یک اکوسیستم اختصاصی هوشمند دانست. مبنای این سیستم هوشمند بر اساس صداهای ورودی و ارتباط بین وسایل خانگی هوشمند است. ابتدا تلویزیون به وسیله یک آرایه ی چهارتایی از میکروفون ها، صداهای اطراف خود را تشخیص می دهد. این تلویزیون می تواند حتی صدای افراد مختلف را تشخیص می دهد و برای آنها می توانید محدودیت ایجاد کنید. همچنین تمام دستگاه ها می توانند به تلویزیون از طریق وای فای وصل شوند و آنها را کنترل کنید.

برخی از تلویزیون های جی پلاس نیز دارای بلوتوث برای استفاده هستند که در آن موقع شما می توانید با روشن کردن بلوتوث تلویزیون خود ، گوشی مد نظر را به تلویزیون متصل کنید . یکی از متداول ترین مشکلات شما ، متصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون جی پلاس است . برای متصل کردن گوشی آیفون خود به تلویزیون ایکس ویژن به شما پیشنهاد می دهیم از کابل های ( لایتنینگ به Digital AV و HTMI ) استفاده کنید . در این اتصال شما باید کابل شارژر خود و HTMI را به Digital AV متصل کنید و به همین سادگی می توانید محتوای گوشی آیفون را در تلویزیون ایکس ویژن مشاهده کنید . برای اتصال گوشی به تلویزیون های ایکس ویژن که هوشمند نیستند شما می توانید از اسلیم پورت ( SLIM PORT ) و کابل (HTMI) استفاده کنید . شما می توانید با اتصال این دو کابل به گوشی و تلویزیون خود محتوای درون گوشی خود را در تلویزیون ایکس ویژن مشاهده کنید .

درصورتی که تلویزیون فاقد این فناوری باشد، گاهی اوقات در حین بازی با مشکل screen tear یا پارگی تصویر مواجه می شوید. مشکل پارگی تصویر بهزمانی اطلاق میشود که تصاویر بازی به دلیل هماهنگ نبودن فریم ریت ریت کنسول با فریم ریت تلویزیون، چند تکه شود و تکههای مختلف اصلا با یکدیگر هماهنگ نباشد. نرخرفرش کنسولها برخلاف نرخ رفرش بسیاری از نرخ تلویزیونها ثابت نیست و متانسب با تصاویر بازی افزایش یا کاهش میبابد. فناوری ALLM نیز در این تلویزیون دیده میشود که باعث میشود تلویزیون به محض اینکه سیگنال بازی را دریافت کرد، حالت مخصوص بازی را به صورت خودکار فعال کند تا اینپوت لگ تلویزیون کاهش پیدا کند. اینپوت لگ به فاصله زمانی پردازش یک فریم تصویر پردازنده گرافیکی کامپیوتر یا کنسول تا نمایش آن توسط تلویزیون گفته میشود و هر چقدر کمتر باشد، بهتر است. اینپوت لگ پایین برای بازیهایی مثل بازیهای تیراندازی یا سایر بازیهایی که واکنش فوق سریع در آنها بسیار مهم است، اهمیت زیادی دارد. احتباس تصویر یکی دیگر از مشکلات اساسی اولدها محسوب میشود. درصورتیکه تصویری کاملا ثابت یا ویدیوهایی با بخشهای ثابت (مثل کادر زیرنویس یا لوگو) به مدت زیادی روی اولدها پخش شود، جای قسمتهای ثابت تصویر روی پنل باقی میماند. گاهی اوقات این مشکل موقتی است و پس از مدتی برطرف میشود؛ اما گاهی اوقات این بهجاماندگی تصویر همیشه باقی میماند و چنین مواقعی پنل تلویزیون باید تعمیر یا تعویض شود که هزینه بسیار بالایی دارد.

  جنجال گوشی‌های شیائومی در ایران

آیا میدانید mi remote چیست؟

xiaomi tvبا استفاده از Mi Remote دستگاههای الکترونیکی خود را با گوشی کنترل کنید. بدون استفاده از کنترل کانال تلویزیون را به سرعت عوض کنید، اطلاعات برنامههای تلویزیونی مختلف را ببینید یا آنها را روی گوشی خود تماشا کنید. برای شما که به دنبال راحتی هستید؛ به جنگ کنترل دست کیست پایان دهید! آیا میدانید mi remote چیست؟ بهطور کلی کنترل، یکی از وسایل پراستفاده و پرکاربرد در زندگی ماست. اگر فقط کمی اهل تماشای تلویزیون باشید، متوجه میشوید که بدون این وسیله، تلویزیون تقریباً ناکارآمد خواهد بود. سروکار داشته باشید حتماً تجربه کردهاید که گاهی خود وسیله هست، اما ریموتش نیست! بنابراین باید در حفظ این وسیله نهایت دقت را به خرج دهیم؛ اما اگر بنابر اتفاق، ریموت هر وسیلهای دچار حادثه شد (مثلا روی زمین افتاد و به چند تکه تقسیم شد، یا بدون هیچ دلیل خاصی دیگر کار نکرد) چه باید کرد؟ وسیله را دور بیندازیم و یک دستگاه با ریموت kalinab.com بخریم؟ کنترل mi به شما کمک میکند تا نهفقط زمانی که اتفاقی برای کنترل افتاد، بلکه زمانی که حوصله بلندشدن و برداشتن ریموت را ندارید هم بتوانید از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

لوگوی شیائومی با نماد Mi در پایین قاب خودنمایی می کند و دکمه پاور در زیر این لوگو برای حفظ طراحی و زیبایی مخفی شده است. ابعاد این دستگاه 144.93 x 83.65 x 8.9 سانتی متر و وزن 18 کیلوگرمی دارد. دو پایه از جنس پلاستیک، وظیفه حفظ تعادل و ایستادن دستگاه روی میز را بر عهده دارند. این دو پایه توسط دو پیج به راحتی به تلویزیون متصل می شوند. همچنین برای امنیت بیشتر می توانید شیائومی Mi LED TV 4S را براکت های مخصوص روی دیوار نصب کنید. قسمت پشتی تلویزیون از پلاستیک پلی کربنات با ضخامتی حدودا 8 سانتی متری ساخته شده است. در قسمت مرکزی تمام اتصالات مورد انتظار شامل 3 سوکت USB 2.0، سه ورودی HDMI، یکی با پشتیبانی از ARC، یک خروجی صدای آنالوگ برای هدفون، یک اسلات برای CAM وجود دارد. در قسمت وسط، ورودی دیجیتال، ورودی ماهواره، ورودیهای RCA، خروجی صوتی نوری، سوکت اترنت وجود دارد.

  • وب گردی و دسترسی به جدیدترین اخبار روز دنیا
  • نام شما *
  • همچنین از مواد الکلی استفاده نکنید
  • دارای چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611
  • مدل: Max
  • طراحی ظاهری باریک و صفحه تخت
  • در بخش تاریخ، تاریخ حال حاضر را ثبت کنید

  شیائومی 12 اولترا مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 Plus احتمالاً ۳۱ خرداد معرفی می‌شود

xiaomi tvشیائومی را بیشتر با گوشیهای خوشقیمت و کارآمدش میشناسیم اما حتماً میدانید که سبد محصولات این شرکت فوقالعاده متنوع است و هر چیزی که فکرش را بکنید در آن پیدا میشود. تلویزیونهای شیائومی بخشی از این محصولات هستند که در بازار جهانی خوش درخشیدهاند اما در ایران هنوز توجه کافی به آنها نشده است. در این مطلب میخواهم یکی از جدیدترین تلویزیونهای اقتصادی این شرکت یعنی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 را بررسی کنم. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در دسته محصولات اقتصادی این شرکت قرار میگیرد و در مدلهای ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی تولید میشود. بهجز مدل ۳۲ اینچی که در کمال تعجب نمایشگر اچدی دارد، باقی مدلها از پنل 4K UHD بهره میبرند. نکته جالب دیگر این است که اعضای مختلف این خانواده از پنلهای مختلفی استفاده میکنند. مدل ۵۵ اینچی که به دست ما رسیده پنل VA ساخت شرکت TCL دارد که با دقت رنگ بسیار بالا، تجربه کمنظیری از تماشای محتوا را در اختیار شما میگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید