خرید اقساطی تلویزیون شیائومی

  • محدودیت پورتهای تلویزیون در برخی مدلها
  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سامسونگ
  • دارای چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611
  • قیمت ایده آل نسبت به سایر رقبا
  • دو بلندگوی ۱۰ واتی به همراه ۲ تیونر و ۲ ساب ووفر

xiaomi tvشرکت شیائومی محصولات گوناگونی از قبیل لوازم خانگی الکترونیکی، موبایلهای هوشمند، اپلیکیشنهای موبایل و لپ تاپ تولید میکند. دفاتر شعب این شرکت در بیشتر کشورهای جنوب شرقی آسیا و نیز آفریقای جنوبی وجود دارد. بهتر است بدانید که این شرکت، تلویزیون TV Mi را ارائه میکند که در ادامه مشخصات آن آورده شده است. تلویزیون شیائومی با نام تجاری TV Mi، یک تلویزیون سه بعدی 47 اینچی از نسل جدید تلویزیونهای سه بعدی میباشد. این تلویزیون فوق العاده باریک بوده و با ویژگیهای منحصر به فردی ارائه شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. تلویزیون Mi TV در واقع بدون قاب است. شرکت شیائومی از یکی از با کیفیتترین پنلهای سامسونگ و LG برای ایجاد یک تلویزیون 47 اینچی Full HD با نمای فوقالعاده باریک و قاب 8.4 میلی متر استفاده کرده است. سیستم Mi TV از امکان Dolby Stereo و DTS برخوردار میباشد تا بهترین تجربه صوتی را به خریداران خود هدیه دهد.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیونهای هوشمند شیائومی نیز مانند بسیاری از تلویزیونهای هوشمند اندرویدی دیگر مجهز به گوگل اسیستنت هستند که با کمک آن میتوانید کارهایی مثل پخش محتوا و جستجوی محتوا را بهراحتی تنها با فرمانهای صوتی انجام دهید. گوگل اسیستنت به سؤالهایتان نیز پاسخ میدهد و میتوانید سایر وسایل هوشمند متصل به تلویزیونهای شیائومی را نیز با فرمانهای صوتی بهراحتی کنترل کنید. تلویزیونهای هوشمند شیائومی دارای پردازنده قوی چهار هستهای و ۶۴ بیتی A53 هستند که قدرت پردازشی مناسبی دارد و برای تلویزیونهای هوشمند گزینه مناسبی محسوب میشود. در ضمن تلویزیونهای هوشمند شیائومی مجهز به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی نیز هستند (برخی از مدلها دارای حافظه ۱۶ گیگابایتی هستند) و میتوان از حافظه تلویزیونها برای نصب اپلیکیشنهای لازم و ضروری استفاده کرد. پردازنده گرافیکی این تلویزیون هم پردازنده Mali 450 است که از قدرت پردازشی مناسب و کافی برخوردار است. یکی از وسایل جانبی جذابی است ه همراه با تلویزیونهای هوشمند عرضه میشود و مصرفکنندگان تلویزیونهای هوشمند شیائومی نیز میتوانند از این ریموت کنترلها لذت ببرند.

از دیگر ویژگیهای پیشرفته تلویزیونهای این کمپانی میتوان به Voice Search، OK Google و Google Assistant اشاره کرد. این قابلیتها به شما اجازه میدهند که محتوا مورد نظر خود را از طریق صوت بیابید. همچنین بتوانید کانالها را تغییر داده و برنامهها را از طریق دستیار صوتی باز کنید. از دیگر قابلیتهای منحصربهفرد این تلویزیونها میتوان به بهرهگیری از اینترنت اشیا اشاره کرد. اینترنت اشیا به شما این اجازه را میدهد که وسایل هوشمند منزل را به وسیله تلویزیون مدیریت نمایید. با استفاده از اینترنت اشیا شما میتوانید بلندگوها را به وای فای وصل کنید. همچنین میتوانید دمای منزل خود را به وسیله تلویزیون کم یا زیاد نمایید. تلویزیونهای این کمپانی مجهز به ریموت کنترل لمسی هستند. ریموت کنترل این تلویزیونها از بلوتوث پشتیبانی میکنند. همچنین میتوانند در زاویه 360 درجه به مدیریت تلویزیون بپردازند. شما میتوانید تا فاصله 10 متر از ریموت کنترل این تلویزیون بهره ببرید. کمپانی شیائومی برای تولید تلویزیونها از پلاستیک باکیفیت و محکمی استفاده میکند. همچنین در قسمت پایین نمایشگر تلویزیون لوگو Xiaomi به چشم میخورد.

  1. فرمت نامناسب فلش
  2. تعیین بودجه و قیمت تلویزیون شیائومی
  3. مختصرگو باشید
  4. حافظه رام داخلی 16 گیگابایت از نوع eMMC
  5. عدم استفاده از محافظ صفحه
  6. تعیین سایز مورد نیاز
  7. کیفیت تصویر فورکی و فول اچ دی

  مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی ، کدام بهتر است ؟

قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین قیمت جدید کولر آبی (۱۴۰۰/۳/۳۰) قیمت جدید انواع یخچال فریزر /۲۹خردادماه قیمت جدید ماشین لباسشویی دوو (۱۴۰۰/۳/۲۹) ارزان ترین تلویزیون های بازار چند؟

تلویزیون شیاومی

در خصوص موشن و نمایش حرکات سریع باید گفت که این تلویزیون میتونه محتوای با فریم ریت زیر 60هرتز رو به 60هرتز ارتقا بده و روونی یک محتوای 60هرتز واقعی نمایش دهد. پرش فریم و لرزش تصویر نیز به میزان نامحسوسی دیده میشن که در تجربه ی بصری تاثیر زیادی ندارند و میتونید محتوای ورزشی و اسپورت خودتون رو به شکل ایدهآل و بدون مشکل ببینید. معنی : نرخ فلیکر بکلایت وقتی تمام تنضیمات بکلایت و فلیکر خاموش است. اهمیت و تاثیر آن : تقریبا تمام محتوا اما به ظور اختصاصی محتوای اسپورت و سرایع که این الگوی تطبیق نوری بکلایت به کمک موشن و روون تر شدن پخش اینگونه محتوا میشود. معنی : حداقل ترین تطابق ممکن برای محتوای 60 فریم توسط بکلایت و الگویی نوری آن. معنی : تلویزیون میتواند یک ورودی 60 فریم یا کمتر را دریافت کرده که سورس پخش آن هم مهم نیست و هرگونهی این محتوا را به به حداقل 100 فریم و حداکثر 120 فریم ارتقا دهد.

  تلویزیون شیائومی Q1E

xiaomi tvولی می توان گفت نازک بودن تلویزیون کاملا مشخص و مشهود است. ارتفاع و طول تلویزیون همراه با پایه ها 171×84×18 سانتیمتر بوده و وزن تلویزیون نیز 18 کیلوگرم می باشد. استفاده از پنل IPS ساخت LG Display باعث می شود که تمام مزایای یک پنل IPS را داشته باشید. زاویه ی دید 178 درجه و عمق رنگ های خیلی خوب از جمله ی این مزایا هستند. همچنین الگوریتم های Wide Colour Gamut (WCG) و Vivid Picture Engine برای این پنل توسعه داده شده است. البته زمان باسخ گویی به 9 میلی ثانیه افزایش داشته است و کنتراست نیز از 1:3000 به 1:1500 شده است که جزء ذات پنل های IPS است. نسخه ی 4S یک ضعف محسوب میشه. ترکیب و تنوع پورت ها در تلویزیون هوشمند شیائومی 4X به خوبی حفظ شده و کاملا مشابه سری S می باشد. کنترل تلویزیون 4X را می توان تلفیقی از Mi TV 4S نسخه های RU و SP دانست.

تلویزیون شیائومی

گوگل اسیستنت که بر مبنای هوش مصنوعی کار میکند. از سال 2016 ابتدا در گوشیهای هوشمند ازش استفاده کردند. اما اخیرا در تلویزیدنهای هوشمند نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گوگل اسیستنت ( Google Assistant ) یک دستیار در فضای مجازی میباشد که به وسیله آن شما میتوانید بسیار سریع و راحت از طریق صوت سوالهایتان را مطرح کنید سپس پاسخشان رانیز دریافت کنید. از طریق این برنامه شما میتوانید به تماشا فیلم و سریالهای به روز دنیا بپردازید. این برنامه دسترسی سریع به اطلاع از آب و هوا را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. هر چه از ذهنتان عبور کند در کثری از ثانیه بدون هیچ کار خاصی تنها با گفتن انچه در ذهنتان میگذرد تمام اطلاعات به روز دنیا را در اختیار خواهید داشت. کلمه Hybrid Log Gamma را ممکن است نشنیده باشید یا حتی کاربرد آن را نیز درک نکنید. اما همهی شما به فناوری HLG آشنا هستید.

این شرکت شروع به تولید تلویزیونهای ال ای دی باکیفیت قابلقبول و قیمت مناسب کرده است. نگران ضمانت و خدمات پس از فروش ان هم نباشید. تلویزیونهای استوا را شرکت انتخاب سرویس گارانتی کرده است. این شرکت از خودرو گرفته تا یخچال فریز،کمپرسور،… را تولید میکند و یک شرکت کرهای است.این نام جزو پنج شرکت بزرگ کرهای در جهان بوده و تلویزیونهای باکیفیت مناسب و قیمت خوبی هم دارد.تلویزیونهای دوو توسط شرکت انتخاب سرویس گارانتی شده است. این برند در تولید گوشی و تلویزیون کاملاً شناختهشده بوده و جزو مارکهای کاملاً پیشتاز هم هست. تلویزیونهای سامسونگ کیفیت بسیار خوب، خدمات پس از فروش گستره و عالی و کیفیت تصویر فوقالعادهای دارد. قیمت محصولات این شرکت هم به نصبت کیفیتی که ارائه میدهد مناسب است. تمام تلویزیونهای سامسونگ توسط شرکت سام سرویس تلویزیون شیائومی قیمت بانه گارانتی شده است. این نام کرهای هم همانند سامسونگ کاملاً شناختهشده بود و تلویزیونهای باکیفیت و دوام بسیار بالا، کیفیت تصویر بسیار خوب و گارانتی فوقالعاده ارائه میدهد.

  قیمت تلویزیون شیائومی سوال: آیا اندازه مهم است؟

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون ۳۲ اینچ سامسونگ مدل 32M4850 HD یکی از ارزان قیمتترین تلویزیونهای برند سامسونگ است که در رنج ۷ میلیون تومان معامله میشود. تلویزیون گران سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ در بازار امروز لوازم خانگی، تلویزیون گران شهاب مدل SH301UFL-75 در رنج ۳۷ میلیون تومان معامله میشود. تلویزیون ۶۵اینچی امپریال مدل EM-6580 نیز در رنج ۲۵میلیون و ۶۰۰هزار تومان تومان نیز معامله میشود. تلویزیون ۸۲اینچ جی پلاس مدل GTV-82LU9250S حوالی ۵۳میلیون تومان ارزش گذاری شده است. قیمت تلویزیون ۸۶ اینچی ام جی اس مدل S86UB9111W به عنوان یکی از گران قیمتترین تلویزیونهای بازار به ۷۱میلیون تومان رسیده است. تلویزیون گران قیمت سونی مدل KD-65X8500G UltraHD – 4k به ۳۸میلیون تومان رسیده است. شهاب و تی سی ال از دیگر تلویزیونهای گران قیمت بازار است که به ترتیب حوالی ۳۷ و ۲۴ میلیون قیمت خورده است. در این جدول تمام تلویزیون های سونی موجود در سطح بازار ایران را قرار داده ایم تلویزیون های سونی نماد کیفیت و استحکام در عرضه ی صوت و تصویر است برای اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید.

زمان مناسب زمان برای شروع تلویزیون شیائومی

این تلویزیون از فناوری Dolby Audio برخوردار است و از طریق آن صدایی سینمایی را به گوش میرساند. همچنین به کمک فناوری DTS HD صدای فراگیر مجازی تولید میکند. تلویزیون جدید شیائومی 55P1 هوشمند است و دارای سیستم عامل اندروید نسخه 10 میباشد. این تلویزیون دارای 16 گیگ حافظه داخلی است و شما می توانید برنامه های اندرویدی مورد علاقه خود را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. حافظه رم این تلویزیون 2 گیگابایت است و برای اجرای برنامه ها مناسب است. تلویزیون 2021 شیائومی P1 از فرمان صوتی و از دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant پشتیبانی می کند و شما می توانید بسیاری از کارها را از طریق صحبت کردن انجام دهید. تلویزیون 2021 شیائومی P1 از پردازشگر 4 هسته ای برخوردار است و وظیفه پردازش های مربوط به سیستم عامل آن را به عهده دارد. این تلویزیون دارای ریموت کنترل 360 درجه بلوتوثی است و لذت کار با تلویزیون را دوچندان میکند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab.com لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید