ردمی K50 پرو و K50 پروپلاس با تراشه دایمنسیتی و رم ۱۲ گیگابایت عرضه خواهند شد

شیائومی خود را برای معرفی ردمی K50 پرو و K50 پروپلاس آماده می‌کند. این دو محصول در ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۰) رسماً رونمایی خواهند شد و اکنون طراحی و برخی مشخصات کلیدی آن‌ها تأیید شده است.

به گزارش GSMArena، ردمی K50 پرو و K50 پروپلاس هردو از طراحی موسوم به «نانو میکروکریستال» بهره خواهند برد. حساب رسمی ردمی در ویبو ویدئویی منتشر کرده است که سبک طراحی این دو گوشی را نشان می‌دهد. این دو دستگاه از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره خواهند برد. دو دوربین دیگر سیستم دوربین سه‌گانه‌ی پشتی این دو گوشی را تکمیل می‌کنند که همگی در بریدگی مستطیلی قرار داده شده‌اند. شیائومی همچنین تأیید کرده است که ردمی K50 پرو از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ بهره خواهد برد و K50 پروپلاس نیز به پردازنده‌ی قدرتمندتر دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

هر دو گوشی ردمی K50 پرو و K50 پروپلاس در پایگاه داده‌ی گیک‌بنچ فهرست شده‌اند. K50 پرو با شناسه‌ی مدل Xiaomi 22041211AC از ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۲ بهره خواهد برد. این گوشی در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۹۳۲ و ۳۶۹۰ را در این بنچمارک کسب کرده است. ردمی K50 پروپلاس نیز با شناسه‌ی مدل Xiaomi 22021211RC از ۱۲ گیگابایت رم بهره خواهد برد و امتیاز این مدل در بخش عملکرد تک‌هسته و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب ۱۲۴۲ و ۴۱۵۰ است.

  بهترین تنظیمات پیامک گوشی شیائومی و رفع مشکل آن