تلویزیون 65 اینچ شیاومی مدل XIAOMI L65M5-5SINXiaomi Mi TV 4X 65 Inch L65M5 5SIN

xiaomi tv3840 پیکسل تصاویری واقعی را خلق می کند. پردازنده MTK Cortex A55 Quad Core به صورت بسیار دقیقی تصاویر را پردازش می کند.تلویزیون شیائومی L65M5-5SIN دارای سیستم صوتی با توان 20 وات می باشد که این میزان صدا توسط 4 بلندگو منتشر می شود کالی ناب . تلویزیون شیائومی L65M5-5SIN دارای سیستم صوتی با توان 20 وات می باشد که این میزان صدا توسط 4 بلندگو منتشر می شود کالی ناب . فناوری های Dolby Plus و DTS-HD کیفیت صدا را ارتقا می دهند.. اسپیکر ها در طرف چپ و راست و سمت پایین صفحه نمایش صدایی واضح و رسا را به گوش می رسانند . سیستم صوتی این تلویزیون اسمارت به گونهای طراحی شده است که در هر دو فرکانس کم و زیاد، صدای باکیفیت و وضوح بالا ایجاد می شود. همچنین بلندگوهای این تلویزیون از دو اسپیگر 10 واتی که در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. همچنین در بخش صوتی این تلویزیون از تکنولوژی صدای دالبی Dolby Audio و تکنولوژی DTS-HD به منظور ایجاد صدایی همه جانبه و غنی استفاده میکند. بنابراین می توانید موسیقی ها و فیلم های را با کیفیت بالا تماشا کنید. پردازشگر موجود در این تلویزیون که بسیار قوی و فعال می باشد از نوع FlagShip است. سرعت و کیفیت عملکرد یک پردازشگر در تلویزیون می تواند به طور مستقیم در کیفیت و سرعت نمایش تصاویر و صحنه ها نقش داشته باشد. با وجود چنین پردازنده ای صحنه ها بدون نویز و ایراد خواهند شد. نرخ پردازش در این تصویر 60 هرتز است و این تلویزیون از حافظه ی داخلی 16 گیگابایت بهره مند است.

xiaomi tvاین موضوع هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی یا در محیط های بزرگ کاملا مشخص است و همه افراد کیفیت تصویر یکسانی را مشاهده خواهند کرد. ، HLG و Dolby Vision پشتیبانی میکند. تکنولوژی HDR با تنظیم رنگ ها، سایه ها و ایجاد کنتراست تصویر، عمق تصاویر و صحنه ها را افزایش داده و همه جیز را واقعی تر نمایش می دهد. را به خوبی نمایش می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 8 بیتی برخوردار است و تصاویر را با کیفیت خوبی به نمایش میگذارد. فرمت Dolby Vision نیز جزو جدید ترین استاندارد های HDR است که به صورت پویا کنتراست تصاویر را تنظیم می کند و تصاویر بسیار واقعی را در اختیار شما قرار می دهد. شیائومی تلویزیون 4K مدل P1 را به پردازشگر تصویر Mali G52 MP2 مجهز نموده است و این پردازشگر به خوبی محتوای HDR را پردازش می کند. البته این تلویزیون فاقد تکنولوژی Full Array LED است و توانایی ایجاد کنتراست لازم و نمایش رنگ های تیره عمیق را ندارد.

  تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi TV ES Pro 65

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvحاشیه های صفحه نمایش این تلویزیون باریک هستند و باعث می شوند تا روی تصویر در حال پخش تمرکز کنید. ضخامت کلی تلویزیون نیز باریک است و طراحی مدرن و زیبایی دارد. صفحه نمایش این تلویزیون تخت است و جزو تلویزیون های صفحه تخت محسوب می شود و برای نصب روی دیوار کاملا مناسب است. شما می توانید با خرید پایه دیواری تلویزیون به راحتی آن را روی دیوار نصب کنید. این تلویزیون در سایز های 43 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ تولید می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و ابعاد محیط خانه خود آن را انتخاب نمایید. طراحی تلویزیون L65M5-5ASP بسیار خوب است و کیفیت ساخت خوبی نیز دارد. حاشیه های صفحه نمایش این تلویزیون باریک طراحی شده اند و از جنس فلز می باشند و ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند. هر چه حاشیه های صفحه نمایش یک تلویزیون باریک تر باشد، تمرکز روی محتوای در حال پخش و لذت تماشای تلویزیون بیشتر خواهد شد.

تلویزیون شیاومی

در واقع ، Mi TV P1 مجهز به دو بلندگوی 10 واتی با فناوری رمزگشایی Dolby Audio و DTS-HD است. بگذارید صدای سه بعدی غنی و قدرتمند شما را در بر بگیرد! بلندگوهای استریو 10W – Dolby Audio – DTS -HD – سیستم عامل Android TV 10 – کنترل از راه دور بلوتوث – Chromecast و Miracast داخلی – دستیار Google – کنترل خانه هوشمند. و MEMC ، یک تلویزیون درجه یک با قیمت مناسب است که حیرت انگیز خواهد بود. سری Mi TV P1 از سه طرف در چهار طرف بدون حاشیه است و با نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا و زاویه دید کامل 178 درجه ، یک تجربه دیدنی فراگیر و منحصر به فرد ایجاد می کند. Android TV runs را اجرا می کند ، به این معنی که می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به راحتی از فروشگاه Google Play مانند Netflix ، SVT Play ، Viaplay و موارد دیگر نصب کنید. همچنین Chromecast داخلی نیز وجود دارد تا بتوانید پخش کنید محتوای مستقیم از تلفن هوشمند خود و همچنین دستیار صوتی Google ، که به راحتی از طریق کنترل از راه دور به آن دسترسی پیدا می کنید.

  تلویزیون 65 اینچ 4K هوشمند شیائومی گلوبال مدل 65 Mi TV P1E ساخت 2023

تلویزیون شیائومی

در پنل جلویی پنل بزرگی با حاشیه های کمتر از ۱ سانتیمتر را مشاهده می کنید؛ که با حاشیه سیاه اطراف تصویر نمایشگر به حدود ۱.۵ سانتی متر خواهد رسید. لوگوی شیائومی در میانه لبه پایینی قرار گرفته و زیر آن بخش اضافه ای را مشاهده خواهید کرد؛ در این محل گیرنده ریموت، دکمه پاور و کلید روشن/خاموش کردن میکروفون تلویزیون قرار دارد. پایه های تلویزیون با دو عدد پیچ به بدنه متصل خواهند شد؛ البته کمی زاویه نیز دارا هستند. از آنجایی که در دسته محصولات اقتصادی قرار می گیرند، از طراحی خوبی برخوردار می باشند. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از فریم اطراف تلویزیون از پلاستیک براق در ساخت کمک گرفته است. این امر باعث لک شدن محصول میگردد، ضمن اینکه مقاومت چندانی در برابر خط و خش نیز نخواهد داشت. حتی با وجود وزن ۱۲ کیلوگرمی تلویزیون، پایه ها نیز پلاستیکی می باشند. البته به نظر میرسد که مقاومت پایه ها برای تحمل وزن دستگاه کافی خواهند بود.

xiaomi tvاما در این مدت هر چند کوتاه توانسته که محبوبیت و طرفدارانی را برای خود جمع کند. در واقع این برند تازه نفس با تولید و عرضه ی تلویزیون های با کیفیت و ارزان قیمت توانسته بازار رقابت تلویزیون های میان رده را تنگ تر نماید و یک زنگ خطر برای انان باشد. اما تلویزیون های این برند محدود می باشد که این انتخاب را به نوعی آسانتر کرده است. این برند در سال 2021 از مدل هایی همچون Q1، Q1E، P1، P1E و در سال 2022 از مدل های Q2، A2، MAX، F2، 5A رونمایی کرده است. سری Q همانطور که از نامشان پیداست متعلق به سری کیولد می باشد مابقی از صفحه نمایش LED برخوردار می باشند. تلویزیون های جدید شیائومی را می توانید در این لینک چک کنید و مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید . این برند نوپا در میان ایرانیان و صد البته جهانیان جایگاه ویژه ای را تصاحب کرده است. اما قطعا هر وسیله ای با معایب و مزایایی همراه خواهد شد.

  • اسکرول افقی: کشف محتوا و ناوبری آسان
  • دارای وای فای 2.4GHz/5GHz
  • کیفیت تصویر خارق العاده 4K HDR
  • Extra physical keyboard

سیستم صوتی تلویزیون صدایی با توان 20 وات را تولید و از بلندگوهای دوکاناله پخش مینماید. صدا به صورت شیوا و رسا و کاملا هماهنگ با محتوای در حال پخش به گوش شما خواهد رسید. شیائومی از سیستم عامل اندروید که جزو محبوب ترین سیستم عاملهای روز دنیا محسوب میگردد ؛ در ساختار این تلویزیون اسمارت استفاده نموده است تا بتواند قابلیتها و امکاناتی متنوع را برای کاربران به همراه داشته باشد. قابلیت اتصال به تلفن همراه، وای فای، بلوتوث، بهره مندی از دستیار صوتی و دنیایی از برنامهها و فیلمها متنوع و جذاب بخشی از امکانات هوشمند این تلویزیون زیبا به شمار میروند. تلویزیون اسمارت شیائومی نمایی بسیار شیک و لوکس دارد و جزو تلویزیونهای خوش ساخت و پیشرفته به شمار میرود. با خرید این تلویزیون میتوانید انقلابی جدید در عرصهی دکوراسیون منزل خود بر پا کنید زیرا با طراحی خاصی که دارد میتواند نمایی خیره کننده و جذاب را در فضای شما ایجاد نماید. ضخامت تلویزیون به قدری کم است که میتوانید در صورت نیاز آن را بر روی دیوار نیز نصب نمایید و از زیبایی بی نظیر آن مانند یک قاب عکس هنری لذت ببرید.

  • کنترل تلویزیون را فراموش نکنید
  • ورودی CI+
  • قیمت گذاری نامناسب و بالا
  • رفرش ریت کم در بیشتر موارد

  فروش انواع تلویزیون شیائومی

این برنامه ها محتوای فیلم و عکس و موزیک شما را به پخش میرساند و هر امکانات را در اختیار شما قرار میدهد . HDR 10 PRO و در کیفیت صدا نیز صوت را به صورت هوشمند در تلویزیون با هماهنگی کامل در صوت و تصویر به اشتراک می گذارد . تلویزیون 55 اینچ شیائومی 4K UHD اسمارت P1 2022 دارای کیفیت صدای هوشمند دالبی اتمس می باشد که در ترکیب تصویر ادغام میشود و میتواند کیفیت صوت و تصویر را در هماهنگی کامل به اشتراک بگذارد . کیفیت صدا در محتوای شما به صورت هوشمند تشخیص داده میشود به این صورت که حالت ورزش و موزیک و سینمایی و استاندارد هوشمند تشخیص داده میشود و پردازش کیفیت صدا را برایتان به اشتراک می گذارد . فناوری هوشمند DTS-HD کیفیت صدا را در بعدیت بیشتر و به صورت و حالت 3D به اشتراک میگذارد و میتوانید کیفیت صدا را در دوران بیشتری دریافت کنید و لذت ببرید .

قیمت تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید