Want a Progressive Enterprise؟ توجه به تلویزیون شیائومی!

xiaomi tvدر نگاه اول شما باید به بودجه و توان خرید خود توجه کنید. بعضی از برندها حتی با ایجاد کیفیت بسیار مناسب قیمت بسیار بالاتری نسبت به رقبا دارند و به طور قطع ارزش خرید کمتری خواهند داشت. بعد از تعیین بودجه و تصمیم در مورد سایز و کیفیت تصویر، میرسیم به برند تلویزیون که چه مارکی باشد. اشاره کرد. این برندها هر کدام مزایا و معایبی به نسبت رقبا دارند که موجب اخذ تصمیم بهتری از جانب مصرف کننده خواهد شد. آف خرید قصد دارد در این مقاله برندهای متفاوت را مورد بررسی قرار دهد و مصرف کننده را به انتخاب بهتری برساند. در این مقاله ابتدا به بررسی اجمالی برندها، معرفی چند مورد پرفروش، مقایسه برندها و در نهایت لیست قیمتی از مارک های مختلف می پردازیم با ما همراه باشید. کمپانی کرهای «سامسونگ» بزرگترین تولید کننده پنل های نمایشگر در جهان است. بر همین اساس میزان تولید و فروش تلویزیونهای SAMSUNG برای چندین سال پیاپی در صدر تمامی رده بندیهای جهان قرار گرفته است.

  • نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز (برای اجزای بازی با وضوح ۴K)
  • رنگ های کاملا طبیعی
  • سپس تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل کنید
  • تصاویر رسمی
  • سی پی یو : ARM Cortex A53 quad-core
  • زاویه دید نامناسب

xiaomi tvبا تلویزیون 32 اینچی شیائومی P1 می توانید از یک تجربه تماشای خیره کننده لذت ببرید. این تلویزیون دارای طراحی شیک بدون حاشیه است که به شما امکان می دهد از یک تصویر فوق العاده بزرگ بدون حواس پرتی بهره مند شوید. رنگ ها به زیبایی ظاهر می شوند و تصاویر به لطف طیف رنگی گسترده (64٪ NTSC و 72٪ DCI-P3) با عمق رنگ 1.07 تریلیون (8 بیتی) واقعی به نظر می رسند. تصویر کاملاً واضح با وضوح HD است. تلویزیون 32 اینچی شیائومی P1 جانشین Mi TV 4A 32 اینچی است و به لطف نرخ تازه سازی 60 هرتز با فناوری MEMC، تصاویری بسیار روان ارائه می کند. این باعث میشود تماشای فیلمهای ورزشی، فیلمهای اکشن یا سایر تصاویر سریع بسیار فراگیر و هیجانانگیز باشد زیرا حتی یک فریم از کنار شما عبور نمیکند. علاوه بر تصویری هیجانانگیز، به لطف دو بلندگوی 5 واتی با فناوریهای Dolby Audio و رمزگشایی DTS-HD از صدای عالی نیز لذت خواهید برد.

  • کروم کست داخلی
  • توجه به امکانات و مشخصات تلویزیون
  • کیفیت تصویر بی نظیر
  • Afraland – 5 ماه پیش
  • زاویه دید کم
  • طراحی نسبتا قدیمی و ساده

xiaomi tvHDR 10 فریم به فریم تصاویر HDR را پردازش میکند و باعث میشود این تصاویر به بهترین شکل ممکن نمایش داده شوند. درضمن برخی از تلویزیونهای شیائومی از فناوری Really Flow (مانند تلویزیون Mi TV 4X) نیز برخوردار هستند. این فناوری نیز تضمینکننده نمایش روان تصاویر دارای حرکت سریع است. برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای فناوری کاهش نویز هستند که به افزایش وضوح تصاویز و شفاف شدن آنها کمک زیادی میکند. لازم نویزها یکی از عوامل اصلی کاهش وضوح تصویر هستند که به شکل دانههای ریز روی تصاویر پدیدار می شوند. فرمت DTS یکی از باکیفیتترین فرمتهای صوتی محسوب میشود. ترکهای صوتی دارای این فرمت برخلاف اکثر ترکهای صوتی فشرده نیستند و وضوح بسیار بالایی دارند. معمولاً فیلمهای Full HD و ۴K واقعی که کیفیت بسیار بالایی دارند با این فرمت صوتی منتشر میشوند که به دلیل غیر فشرده بودن، جزئیات صدا را با وضوحی باورنکردنی پخش میکند. DTS از صدای ۸ کاناله نیز پشتیبانی میکند و دارای بیتریت بالایی است (معمولاً در حدود ۱٫۵ تا ۴ مگابایت در ثانیه).

  در اینجا یک تکنیک است که کمک می‌کند تلویزیون شیائومی

و Dolby Vision پشتیبانی میکند.

هر تلویزیونی که برای نمایش محتوای HDR خوب عمل کند گزینهای بهتر برای تماشای فیلم و سریال و حتی اجرای بازی خواهد بود. این فناوری با ایجاد تغییراتی در رنگ، روشنایی و کنتراست در نهایت تصاویری بهینه سازی شده را ایجاد میکند. و Dolby Vision پشتیبانی میکند. در حالی که فناوری HDR10 با فراداده استاتیک یا ایستا یک دستور کلی برای تنظیم فیلم ارائه میدهد HDR10 پلاس یک ورژن پیشرفتهتر محسوب میشود که تنظیماتی را بر حسب فریم به فریم فیلم ارائه میدهد. با فراداده پویا موجب میشود هر سکانس فیلم در بهترین حالت نمایش داده شود. این فرمت ویدیویی با افزایش روشنایی، رنگ و کنتراست تصاویر خیلی بهتری ایجاد میکند. محدوده دینامیکی بالا موجب میشود در تمامی صحنههای تاریک و روشن فیلم، جزئیات را مشاهده کنید. Dolby Vision نیز جدیدترین فرمت HDR محسوب میشود که توسط دالبی توسعه یافته است. این فناوری با تنظیم هر ژانر محتوا شما را به یک تجربه سینمایی کامل دعوت میکند.

قیمت تلویزیون ۴۳اینچ دوو مدل DSL-۴۳K۵۹۰۰ نیز حدود ۷ و میلیون ۷۰۰هزار تومان اعلام شده است. همچنین برای خرید تلویزیون ۴۳اینچی پاناسونیک مدل TH-۴۳EX۶۰۰R باید ۱۲میلیون و ۴۰۰هزارتومان کنار گذاشت. آنچه در زیر میآید قیمت تلویزیون های ۵۰ اینچ موجود در سطح بازار است؛ به گزارش مشرق، قیمت تلویزیون ۵۰اینچ سامسونگ مدل ۵۰NU۷۹۰۰ Ultra را ۱۹میلیون و ۴۰۰هزار تومان اعلام کردند. تلویزیون پارس مدل PJ۵۰FN۱ نیز حوالی ۸میلیون و ۳۰۰هزار تومان ارزش گذاری شده است. تی سی ال و دنای از دیگر تلویزیونهای ۵۰اینچ بازار به شمار میرود که در رنج ۱۱ الی ۱۴ میلیون تومان معامله می شود. قیمت تلویزیون ۵۰اینچ دوو مدل DSL-۵۰K۵۹۰۰U نیز حدود ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین برای خرید تلویزیون ۵۰اینچی جی پلاس مدل GTV-۵۰LU۷۲۱S باید ۱۱میلیون و ۶۰۰هزارتومان کنار گذاشت. لیست قیمت تلویزیونهای سامسونگ موجود در بازار منتشر شد. اقتصاد آنلاین نوشت: آنچه در زیر میآید قیمت تلویزیونهای سامسونگ موجود در سطح بازار است.

قیمت تلویزیون شیائومی

این صفحه نمایشگر تصاویری را که جزئیات خود را از دست دادهاند و قابلیت جبران را دارند، احیا کرده و تصاویری با کیفیتتر را به نمایش در می آورد. کمی تار شود و از تصویر اصلی جا بماند؟ این موضوع به خصوص برای افراد علاقهمند به گیم و دنیای بازی بسیار بااهمیت است. شما دیگر با خیالی راحت به تماشای محتوای مورد علاقه خود میپردازید و نگران سرعت تلویزیون خود نخواهید بود؛ زیرا در هر لحظه و در تمامی شرایط، تلویزیون شما تصویری باکیفیت را برای شما نمایش خواهد داد. تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU علاوه بر تمرکز بر صفحه نمایش خود، کیفیت صدای خروجی بسیار خوبی را هم دارد. سیستم صوتی به کار رفته در این تلویزیون 2 کاناله بوده و قدرت آن هم 20 وات است که به ندرت نیاز است صدای تلویزیون خود را تا حد بالا زیاد کنید. اما شیائومی برای سیستم صوتی خود نیز فناوریهای مخصوصی را در نظر گرفته و صدا را به هیچ عنوان نادیده نگرفته است؛ موضوعی که معمولا در بسیاری از تلویزیونهای حتی بالارده دیده به آن توجه نمیشود.

  بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی چه مدل‌هایی هستند؟(آذر ۱۴۰۱)

این سیستم عامل رابط کاربری سفارشی سازی شده است.

زیرا این ساندبار معمولاً در تلویزیونهای بسیار گرانقیمت استفاده شده است. با توجه به اینکه این تلویزیونها معمولاً احتمالاً 500 پوند با یکدیگر اختلاف قیمت دارند به همین دلیل این ساندبار حرفهای زیادی برای گفتن دارد و باعث میشود که تلویزیون وان پلاس پرو در میان کاربران طرفداران بیشتری داشته باشد. اگر شما ساندبار را به صورت جداگانه خریداری کرده اید توصیه میکنیم که تلویزیون وان پلاس معمولی را بخرید. تلویزیون وان پلاس پرو و چه معمولی به قابلیتهای صوتی و بصری مختلفی مجهز شده است. قابلیتهایی که در این تلویزیون وجود دارد قابلیت hdr و دالبی است. دو تلویزیون جدیدی که توسط برند شیائومی وان پلاس عرضه شده است هر دو به سیستم عامل جدید اندروید مجهز شدهاند. این سیستم عامل رابط کاربری سفارشی سازی شده است. برند شیائومی بهترینهای خودش را با نام Mi Patchwall نامگذاری کرده است و تلویزیونهای وان پلاس Oxygen Play نام kalinab دارد. در مورد تفاوت اصلی رابطهای کاربری در این دو تلویزیون اظهارنظر داخلی نمی توانیم ارائه دهیم.

اما این پایان ماجرا برای صفحه نمایش این تلویزیون نیست!

تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU با توجه به قیمتی که دارد، جزو میانردهها به حساب میآید، اما تصویری بسیار باکیفیت را به شما ارائه میدهد. پنلی که در این تلویزیون به کار رفته است از نوع PVA و 10 بیتی است. این پنل در بالا بردن هرچه بیشتر کنتراست صفحه نقش مهمی را دارد. اما کیفیت این نمایشگر، رزولوشن بینظیر 3840 در 2160 4H یا UHD است که تصویری بینقص را به چشم مخاطب خواهد رساند. نسبت تصویر این تصویر نیز 16:9 است. نرخ به روزرسانی این صفحه نمایشگر 60 هرتز است که با توجه به قیمت میانردهای آن، کاملا عددی قابل قبول به حساب میآید. زاویه دید این صفحه نمایشگر هم 178 درجه است. اما این پایان ماجرا برای صفحه نمایش این تلویزیون نیست! در ادامه ما به معرفی تکنولوژی و فناوریهای به کار رفته در این صفحه نمایش میپردازیم و شما را با دنیایی جدید از این تلویزیون، آشنا خواهیم کرد. یکی از مهمترین ویژگیهای صفحه نمایش تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU، پشتیبانی از HDR است.

  تلویزیون شیاومی Mi 4s – بررسی، قیمت و خرید

تلویزیون P1E 65 اینچی اندروید تی وی 10 را اجرا می کند و از دستیار گوگل پشتیبانی می کند. همچنین اگر دستیار دیجیتالی آمازون را ترجیح می دهید، می توانید از Amazon Alexa استفاده کنید. اتفاقاً این تلویزیون دارای دو بلندگوی 10 واتی است که از صدای Dolby و DTS-HD پشتیبانی می کند. همچنین ، تلویزیون از تخمین حرکت و جبران حرکت (MEMC) برای به حداقل رساندن لرزش تصویر استفاده می کند. کنترل از راه دور بلوتوث 360 درجه، از هر زاویه ای کار می کند کنترل از راه دور می تواند تلویزیون شما را از هر زاویه ای کنترل کند. با دکمه های اختصاصی Netflix و Prime Video از دسترسی به پلتفرم های پخش مورد علاقه خود لذت ببرید. مشاهده آسان با کنترل صوتی تلویزیون خود را با دستورات صوتی ساده کنترل کنید. تلویزیون هوشمند شما دارای دستیار داخلی گوگل است. این بدان معناست که با یک ضربه ساده می توانید از دستورات صوتی برای کنترل آسان دستگاه خود، مدیریت وظایف و مشاهده تقویم خود استفاده کنید. حتی می توانید سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را از تلویزیون هوشمند خود کنترل کنید. Android TV™، حتی برنامههای شگفتانگیزتر برای شماAndroid TV™ یک تجربه سرگرمی سادهتر را ارائه میدهد. از میان کتابخانه بیش از 400000 فیلم و نمایش انتخاب کنید یا برنامه هایی را برای دسترسی سریع از تلویزیون خود نصب کنید – بیش از 7000 مورد برای دانلود موجود است. MEMC برای روانی بیشتر بدون لرزش MEMC به طور خودکار فریم های مصنوعی را در محتوایی با نرخ فریم پایین وارد می کند تا تجربه بصری نرم تری بدون پاره شدن و تکان خوردن داشته باشد. این به معنای تماشای بی عیب و نقص مهم نیست که در حال تماشای آن هستید، چه یک فیلم اکشن یا یک بازی مسابقه ای.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

مرحله 1. در منو Developer Options گزینه USB Debugging را فعال کنید. مرحله 2. یک سر کابل شارژ را به درگاه اتصال گوشی و سر دیگر آن را به درگاه USB تلویزیون متصل کنید. مرحله 3. در منو Use USB For در تنظیمات گوشی، گزینهFile Transfer را انتخاب کنید. مرحله 4. دکمه Source را که بر روی کنترل قرار دارد فشار دهید و سپس گزینه USB Device را انتخاب کنید. مرحله 5. عکس، ویدئو یا موسیقی مورد نظر را انتخاب کنید، تا پخش شود. به این ترتیب گوشی شما به تلویزیون متصل میشود و شما میتوان عکسها و ویدئوهای خود را در آن مشاهده کنید. WiFi Direct یکی دیگر از روشهایی است که با استفاده از آن میتوان گوشی را به تلویزیون متصل کرد. در واقع WiFi Direct نوعی بلوتوث پیشرفته بوده که اتصال بیسیم را بین دو دستگاه برقرار میکند با این تفاوت که از سرعت بالاتر و برد بیشتری برخوردار است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 4k بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید