نقطه اتصال گوشی شیائومی کجاست و چگونه هات اسپات شیائومی را فعال کنیم؟

نقطه اتصال گوشی شیائومی چگونه فعال می‌شود و تنظیمات آن به چه صورت است؟ با ما در مجله‌ی اینترنتی ۱۹کالا همراه باشید تا همه‌ی موارد مربوط به هات اسپات شیائومی را بررسی کنیم.

هات اسپات شیائومی

فرقی نمی‌کند قیمت روز گوشی شیائومی در چه محدوده‌ای باشد، مانند همه موبایل‌های دیگر، مدل‌های این برند نیز از قابلیت هات اسپات قابل حمل برخوردار هستند که به کاربران اجازه می‌دهد اینترنت خود را با دوستان و آشنایانشان به اشتراک بگذارند. نه تنها موبایل‌ها بلکه هر رایانه، تبلت، دوربین دیجیتال و لپ‌تاپ با اتصال WiFi می‌توانند به هات اسپات قابل حمل گوشی شیائومی متصل شوند و از اینترنت استفاده کنند.

خرید اقساطی 19کالا

در مقاله‌ای دیگر به اینکه هات اسپات چیست پرداختیم و حتی مزایا و معایب آن را نیز بیان کردیم و تصمیم داریم این مقاله را به آموزش نقطه اتصال گوشی شیائومی اختصاص دهیم و موارد مرتبط با آن را بررسی کنیم.

نقطه اتصال گوشی شیائومی کجاست

اگر منوی گوشی شما فارسی است و می‌پرسید نقطه اتصال گوشی شیائومی کجاست باید بدانید که به دنبال گزینه‌ی اشتباهی می‌گردید… در واقع هات اسپات در گوشی شیائومی که منوی فارسی دارد با نام «کانون داغ همراه» شناخته می‌شود.

برای وارد شدن به کانون داغ همراه شیائومی هم می‌توانید وارد منوی تنظیمات سریع شوید و روی علامت آن چند ثانیه انگشتتان را نگه دارید تا به صفحه مربوطه منتقل شوید.

نقطه اتصال گوشی شیائومی

یک روش دیگر هم اینست که وارد برنامه تنظیمات شوید و گزینه‌ی کانون داغ همراه را انتخاب کنید.

نقطه اتصال گوشی شیائومی کجاست

تنظیمات هات اسپات شیائومی

برای دسترسی به تنظیمات هات اسپات شیائومی کافیست به یکی از روش‌هایی که در قسمت قبلی توضیح دادیم وارد کانون داغ همراه گوشی شیائومی شوید. در این قسمت می‌توانید موارد متفاوت hotspot شیائومی را تنظیم کنید.

فروش ویژه

گوشی شیائومی 12T Pro ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت

قیمت ویژه: ۲۷,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۲T Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S23 5G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵۴,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S23 5G ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S22 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۳۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S22 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

  جدیدترین تلویزیون شیائومی، Mi TV 4S، در اندازه 65 اینچ معرفی شد

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی هوآوی nova 8 4G ظرفیت 128 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۲,۹۷۹,۰۰۰ تومان

گوشی هوآوی nova 8 4G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

برای تغییر نام شبکه و یا رمز عبور وارد قسمت راه‌اندازی کانون داغ همراه شوید. در قسمت SSID میتوانید نام شبکه را تغییر دهید.

هات اسپات شیائومی

در قسمت گذرواژه هم رمز عبور را تنظیم کنید.

چگونه نقطه اتصال گوشی شیائومی را روشن کنیم

اگر تمایل دارید که رمز عبور حذف شود هم روی گزینه‌ی رو به روی امنیت بزنید و هیچ کدام را انتخاب کنید.

هات اسپات در شیائومی

تنظیم نقطه اتصال در گوشی شیائومی به پیچیدگی فعال کردن هات اسپات ایفون که در مقاله جداگانه آموزش داده شده، نیست و در ادامه که توضیح دادیم چگونه هات اسپات شیائومی را فعال کنیم می‌بینید که تنها با یک حرکت ساده می‌توانید این مورد را تنظیم کنید.

چگونه نقطه اتصال گوشی شیائومی را روشن کنیم

ساده‌ترین راه روشن کردن هات اسپات شیائومی از طریق منوی دسترسی سریع است. در هر صفحه‌ای که باشید، کافیست انگشتتان را از سمت راست دوربین به سمت پایین بکشید و یک بار روی «کانون داغ» بزنید تا به رنگ آبی درآید و روشن شود.

رفع مشکل هات اسپات شیائومی

روش دیگر برای روشن کردن کانون داغ همراه در شیائومی اینست که مسیر زیر را دنبال کنید.

  1. وارد تنظیمات شوید.
  2. کانون داغ همراه را انتخاب کنید.
  3. روی تاگل کنار کانون داغ همراه بزنید تا روشن شود.

تنظیمات هات اسپات شیائومی

طریقه هات اسپات در شیائومی هم هیچ تفاوتی با گوشی‌های دیگر ندارد. کافیست کانون داغ را فعال کنید و در لیست جست‌و‌جوی شبکه‌های در دسترس وای فای در دستگاه دیگری که می‌خواهید به وسیله‌ی آن به نقطه اتصال گوشی شیائومی متصل شوید، به دنبال نام شبکه و یا همان SSID که تنظیم کردید بگردید، روی آن بزنید و در صورت نیاز رمز عبور را وارد کنید و گزینه‌ی اتصال را انتخاب کنید (دقیقاً به همان صورتی که به یک شبکه‌ی وای فای متصل می‌شوید) تا اینترنت گوشی به اشتراک گذاشته شود.

رفع مشکل هات اسپات در شیائومی

دلایل مختلفی ممکن است موجب مشکل هات اسپات شیائومی شود. البته این موارد فقط مختص این برند چینی نیست. در واقع فرقی نمی‌کند تصمیم به خرید گوشی از چه برندی دارید، مواردی که در ادامه بیان می‌کنیم می‌توانند به حل مشکل هات اسپات در آن کمک کنند.

  مشخصات تلویزیون شیائومی 65 اینچ + قیمت خرید

برای رفع مشکل هات اسپات شیائومی و برندهای دیگر موارد فوق را امتحان کنید:

۱- ابتدا بررسی کنید که به اینترنت دسترسی داشته باشید. ممکن است به هر دلیلی اینترنت گوشی شما قطع شده باشد و در نتیجه‌ی آن هات اسپات هم پاسخگو نباشد.

۲- حالت پرواز را یک بار فعال و سپس آن را غیرفعال کنید و بعد بار دیگر برای روشن کردن هات اسپات در شیائومی اقدام کنید.

۳- گوشی را خاموش و روشن کنید. گاهی با یک ری استارت کردن ساده پیچیده‌ترین مشکلاتی که برای گوشی به وجود آمده هم حل می‌شود.

۴- حالت بهینه‌ساز باتری و یا بهینه‌ساز فوق‌العاده باتری را خاموش کنید. برای این کار به تنظیمات و پس از آن باتری بروید و سپس در صورت روشن بودن تاگل کنار بهینه ساز باتری و یا بهینه ساز فوق‌العاده‌ی باتری را بزنید تا غیر فعال شوند.

۵- حالت صرفه‌جویی در داده را خاموش کنید.

۶- VPN را غیرفعال کنید. اتصال به VPN می‌تواند باعث بروز اختلال در زمان به اشتراک‌گذاری اینترنت همراه شود.

۷- گزینه‌ی خاموش کردن کانون داغ به صورت خودکار را غیرفعال کنید. در قسمت تنظیمات کانون داغ همراه در گوشی شیائومی یک گزینه وجود دارد که فعال کردن آن موجب می‌شود زمانی که هیچ دستگاهی متصل نباشد، هات اسپات به صورت خودکار غیرفعال شود. این مورد می‌تواند موجب شود که قبل از پیدا شدن شبکه توسط دستگاه دیگر، هات اسپات غیرفعال شود و نتیجتاً برای اتصال با مشکل مواجه شوید.

البته این گزینه مزایای بسیار خوبی هم دارد که باعث می‌شود باتری گوشی بیهوده تلف نشود، ولی در صورتی که با مشکل در هات اسپات گوشی شیائومی مواجه شده‌اید، بهترست آن را غیر فعال کنید و ببینید که مشکلتان مرتفع می‌شود و یا خیر. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه‌ی تنظیمات را باز کنید.
  2. روی کانون داغ همراه بزنید.
  3. تاگل کنار خاموش کردن کانون داغ به صورت خودکار را بزنید تا غیر فعال شود.

  بهترین روش برای افزایش سرعت اینترنت شیائومی چیست؟

هات اسپات در گوشی شیائومی

۸- سقف اینترنت همراه یک باره را خاموش کنید. در قسمت تنظیمات هات اسپات در گوشی شیائومی یک گزینه دیگر نیز وجود دارد که از استفاده بیش از حد دستگاه گیرنده از اینترنت شما جلوگیری می‌کند.

  1. وارد تنظیمات شوید.
  2. کانون داغ همراه را انتخاب کنید.
  3. روی تاگل کنار سقف اینترنت همراه یک باره بزنید تا خاموش شود.

هات اسپات گوشی شیائومی

۹- باند وای فای را تغییر دهید. اغلب گوشی‌های جدید از دو باند ۵ و ۲.۴ گیگاهرتزی Wi-Fi پشتیبانی می‌کنند. در این مدل‌ها اینترنت به اشتراک گذاشته شده می‌تواند روی هر دوی این باندها تنظیم شود که مسلماً نسخه‌ی ۵ گیگاهرتزی سرعت بیشتری دارد، با این حال اگر دستگاه گیرنده از این سرعت پشتیبانی نکند، با مشکل در به اشتراک‌گذاری مواجه می‌شوید. برای مرتفع کردن این مشکل باند وای فای را تغییر دهید.

تا به حال هات اسپات گوشی شیائومی خود را فعال کرده‌اید؟ با چه مشکلاتی مواجه شدید؟ نظرات و تجربیاتتان را با ما و دوستان ۱۹کالا به اشتراک بگذارید. بی‌صبرانه در انتظار نظرات و تجربیات ارزشمند شماییم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

سوالات متداول

نقطه اتصال گوشی شیائومی کجاست؟

✔️برای دسترسی به هات اسپات در گوشی شیائومی و تنظیمات آن کافیست وارد برنامه‌ی تنظیمات شوید و کانون داغ همراه یا portable hotspot را انتخاب کنید.

چگونه مشکل هات اسپات شیائومی را برطرف کنیم؟

✔️اگر برای فعال کردن هات اسپات در گوشی شیائومی با مشکل مواجه شده‌اید، ابتدا اتصال به اینترنت را بررسی کنید، اگر به یک شبکه مناسب دسترسی داشتید ولی همچنان مشکل هات اسپات شیائومی وجود داشت، مواردی که در انتهای مقاله به آنها اشاره کرده‌ایم را امتحان کنید.

چگونه نقطه اتصال شیائومی را روشن کنیم؟

✔️برای روشن کردن هات اسپات در گوشی شیائومی می‌توانید منو دسترسی سریع را بازکنید و روی گزینه‌ی «کانون داغ» بزنید تا روشن شود.

دیدگاهتان را بنویسید