مزایا و معایب تلویزیون شیائومی

xiaomi tvحافظه داخلی زمانی به کارتان میآید، که بخواهید یک برنامه یا بازی بجز محصولات خود تلویزیون را نصب نمایید. در این قسمت خیلی اغراق نفرمایید و اجازه ندهید تمام حافظه پر شود، زیرا بر سرعت نمایشگر شما تاثیر میگذارد و به اصطلاح سنگین میشود. ریموت کنترل همه سریها هوشمند بوده و امکان کنترل تلویزیون را از راه دور به کمک دستیارهای صوتی و سایر امکانات ممکن میسازد. پردازشگر تلویزیونهای شیائومی Cortex نامیده میشوند و قادر هستند هر محتوای بی کیفیت و سستی را ارتقاء دهند. به همین منوال تصاویر از دست رفته بازسازی شده و حد 4K میرسد. کارایی پردازشگر فقط در بخش تصویر نیست و باید گفت برای قسمت صدا نیز به همین خوبی عمل میکند و نویزهای اضافی را از بین خواهد برد و دست آخر صدا و تصویر رسا و واضحی را تجربه خواهید کرد. در مزایا و معایب تلویزیون شیائومی که مشاهده کردیم، متوجه شدیم با یک برند چینی تازه متولد شده طرف هستیم، که کاربری بسیار راحتی به واسطه اندروید دارد.

  1. دسترسی راحت به صفحات وب ورزشی Hotstar
  2. رفرش ریت: 60 هرتز
  3. حافظه ۴ گیگابایتی
  4. بلوتوث نسخه 4.2
  5. کیفیت تصویر بالا در مدل های میان رده

xiaomi tvنگران چینی بودن آن نباشید و به یاد تلویزیون های ارزان قیمت چینی که با نام تولید داخل به شما معرفی می شود نیوفتید. می تی وی 4S ساخت شیائومی است اگرچه از لحاظ قیمتی به آنها بیشتر شبیه است تا برند هایی مانند سونی و سامسونگ و ال جی. از ارزش خرید بالای آن نیز غافل نشوید چون که مشابه چنین کیفیتی در برند های مطرح 2 برابر برای شما هزینه دارد. به منظور راه اندازی تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل L55M5-5ASP لطفا مقاله راهنمایی راه اندازی را در وب سایت مطالعه نمایید. 1- چه نوع گیرنده هایی در این تلویزیون بکار رفته و تفاوت آنها چیست؟ این تلویزیون دارای دو گیرنده داخلی و خارجی است. گیرنده ی داخلی با نام DVB-T2 و گیرنده ی خارجی با نام DVB-S2 نشان داده می شود. با توجه به اینکه گیرنده ها نسخه ی دوم هستند، می توانند شبکه های 4K و HEVC را دریافت کنند که هر دو از فرمت های جدید پخش هستند.

تلویزیون شیائومی – آیا این یک کلاهبرداری است؟

xiaomi tvشما می توانید با شرح هزینه مورد نظر بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. از طرفی با درک صحیح از مشخصات تلویزیون نسبت به خرید آن اقدام کنید. همچنین قادر خواهید بود قبل از خرید, تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال عکس واقعی آن را مشاهده کنید و مشخصات ظاهر و فناوری های آن را بررسی کنید. این مورد عامل خوبی برای تشخیص اصالت کالا است. جدا از تماس, در فضای مجازی نیز می توانید به ما پیوندید. با این کار می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از دانش آنها استفاده کنید. همچنین باید عنوان کرد امکان ثبت نام در داخل سایت و برقراری ارتباط با ایمیل نیز وجود دارد. با ایجاد کاربری در سایت می توانید از مزایای رایگان یز بهره مند شوید. به عنوان مثال ما در سایت از تخفیفات خود رونمایی می کنیم تا خرید محصول به بهترین صورت برای کاربران شکل گیرد. همچنین اجناس جدیدی که روزانه بارگذاری می شوند, به صورت پیش فرض نمایش داده می شوند تا امکان خرید و بررسی آنها به راحتی وجود داشته باشد.

  تحدیدهای تکراری

یکی از مهمترین ویژگیهای صفحه نمایش تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU، پشتیبانی از HDR است. این فناوری گستره رنگهای گرم را افزایش میدهد و کنتراست را به طور چشمگیری بالا میبرد. با این اتفاق درخشندگی تصویر هم بسیار بالا خواهد رفت و شما از دیدن و تماشا کردن صفحه نمایش این تلویزیون خسته نخواهید شد. این فناوری به خصوص در هنگام تماشای مسابقات ورزشی و فیلمها بسیار تاثیرگذار است و حس و حال طبیعی را به مخاطب انتقال میدهد. اگر به دنبال جزئیات بیشتر و باکیفیتتر هستید، این فناوری دقیقا به همین منظور برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. این فناوری ترکیب رنگ کاملا زنده و طبیعی را به چشم شما میرساند. HDR در کنار DOLBY VISION ترکیبی فوقالعاده را خواهند ساخت و بالاترین حد کیفیت و وضوح را به ارمغان میآورند. فناوری طیف گسترده رنگی، دیگر تکنولوژی به کار رفته در این تلویزیون هوشمند است.

  • مجهز به فروشگاه گوگل Google Play
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون ال جی
  • نرخ تجدید تصویر 60 هرتزی
  • خرابی فلش
  • قیمت عالی و بسیار مناسب نسبت به تلویزیون های رده بالا

بررسی و مقایسه تلویزیون های شیائومی با هم دیگر، در واقع نوعی آزمون و خطاست بین این میان رده ها و برتری یکی بر دیگری. در این برند تازه وارد شاهد تفاوت سری تلویزیونهای شیائومی هستیم که باعث شده، در این برند امکان انتخاب راحت تر و هوشمندانهتری داشته باشیم. مقایسه تلویزیون های شیائومی که به میان رده ای محبوب تبدیل شده است، کاری می کند حس اینکه با یک برند دره پیت و زاقارت طرف هستیم را به کلی از ذهن شما پاک کند. در این تفاوتی که بین سری ها می بینید، بی برو برگشت به عالی بودنش به عنوان یک میان رده ایمان خواهید آورد. شیائومی خیلی هم سر خود را شلوغ نکرده و با ساخت فقط چند مدل کار خود را شروع کرده است و این باعث شده در زمان انتخاب این برند، خیلی دچار سردرگمی نشوید. سایزبندی این تلویزیون ها از هر سایزی که فکرش را بکنید و ضروری باشد، وجود دارد و در واقع برای هر متراژی یک نمونه دارد که شما را دست خالی بر نگرداند.

  تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4X SIN 65

شیائومی یکی از برندهای تازه کار در زمینه تولید و ساخت انواع تلویزیون میباشد که توانست در مدت زمان کمی به یکی از برندهای پیشتاز در این زمینه مبدل شود. از آنجایی طراحی ظاهری محصولات لوازم خانگی به ویژه تلویزیونها از اهمیت بالایی برخودار است، شیائومی نیز تلاش کرده که تلویزیونهای خود را در سبک طراحی مدرن و با ویژگیهای خیره کننده به بازار عرضه نماید. چنانچه که روز به روز ضخامت بدنه و حاشیه اطراف نمایشگر در تلویزیونها رو به کاهش میباشد، شیائومی نیز سعی کرده که بر این اساس تلویزیونهای خود را طراحی نماید. ضخامت بدنه و فریم تلویزیونهای این کمپانی بسته مدل آنها با هم متفاوت میباشد و البته باید گفت که ضخامت بدنه و فریم در سری جدید تلویزیونهای این برند به طور چشمگیری کاهش یافته است. شیائومی تلویزیونهای خود را در دو رنگ نقرهای و مشکی روانه بازار کرده است تا تکمیل کننده دکوراسیون هر منزل باشند. با تهیه تلویزیونی شیک از برند شیائومی فضایی بهبود یافته و سنجیده را در پذیرایی خود ایجاد کنید و زیبایی را در معنای واقعی کلمه احساس کنید.

xiaomi tvاقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ بر اساس گزارش اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی قیمت تلویزیون ۸۲اینچی سامسونگ مدل 82NU8900 Ultra HD به ۹۴ میلیون تومان رسیده است. همچنین تلویزیونهای ۵۵اینچ سامسونگ مدل 55NU7950 Ultra HD و مدل 55Q7770 Ultra HD به ترتیب به ۲۶ و۴۹ میلیون تومان رسیده است. تلویزیون ۳۲اینچی سامسونگ مدل 32M4850 HD نیز ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است. قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 50NU7900 Ultra HD با صفحه ۵۰اینچی نیز به مرز ۲۰ میلیون تومان رسیده است. تلویزیون ۶۵اینچ سامسونگ مدل 65MU10000 Ultra HD در رنج ۶۹ میلیون تومان معامله میشود. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید. لیست قیمت تلویزیونهای سامسونگ موجود در بازار منتشر شد. اقتصاد آنلاین نوشت: آنچه در زیر میآید قیمت تلویزیونهای سامسونگ موجود در سطح بازار است. بیشتر بخوانید: تلویزیون سامسونگ چند؟

  کاتالوگ تلویزیون شیائومی ، دفترچه راهنمای فارسی

تلویزیون شیائومی

جدول منتظر رکوردشکنی قیمت طلای جهانی باشیم؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین قیمت جدید تلویزیون بزرگ! / ۱۵مردادماه قیمت تلویزیون ۵۰اینچ / ۱۶مردادماه قیمت جدید کولر گازی (مرداد ۱۴۰۰) قیمت یخچال فریزر اسنوا / ۱۶مردادماه ارزان ترین تلویزیون های بازار چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جدول /۱۰مردادماه قیمت تلویزیون ۵۰ اینچ /۱۱مردادماه پرطرفدارترین تلویزیون های بازار چند؟

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

همچنین تبلیغات هم در جای جای MIUI قرار گرفتهاند که پیشتر گفتیم همین تبلیغات یکی از دلایلی هستند که گوشیهای شیائومی با قیمت کم و حاشیه سود کم به فروش میرسند. در روزهای ابتدایی MIUI، این رابط کاربری حتی برخی ویژگیهای اندروید خام مثل App Drawer را هم نداشت و همه اپلیکیشنها در صفحه Home جای میگرفتند. تصمیمات این چنینی و طراحی این رابط کاربری باعث شده بود تا بسیاری از کاربران، از همین ابتدا MIUI را یک کپی از سیستم عامل iOS بنامند. بهتازگی شیائومی تغییرات زیادی در MIUI ایجاد کرده و سعی کرده تا این پوسته شباهت ظاهری کمتری به iOS داشته باشد. همچنین آخرین ویژگیهای اندروید ۱۱ هم به آن اضافه شده تا در این زمینه هم مشکلی وجود نداشته باشد. اما تبلیغات هنوز هم در این رابط کاربری حاضر هستند که به نظر نمیرسد قرار باشد روزی شاهد حذف آنها باشیم. دیر عرضه شدن بهروزرسانیهای بزرگ اندروید هم مشکل دیگری است که امیدواریم در آینده نزدیک برطرف شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید